Hostel Cabinas Safari

Cabinas Safari

1 review over Hostel Cabinas Safari in het Nederlands

Eenvoudige, best leuke accomodatie, maar diefstal!

E & J, 10-12-2009

Ik wil deze accommodatie heel graag beschrijven om te voorkomen dat nog meer mensen slachtoffer worden van diefstal!!!

We hebben er op zich een prima verblijf van 3 nachten gehad, tot (in het kort) de elektrische douche stuk ging en we daar iets van zeiden. De elektricien kwam en plaatste een nieuwe douchekop, echter zonder de aarde-draad aan te sluiten. Er volgde een discussie tussen ons, de manager en de elektricien (want wij vonden dat uiteraard niet veilig). De schoonmaakster (die die dag om onbekende reden niet had schoongemaakt, maar wel voor het oog van haar manager bij ons aanklopte om handdoeken te geven?!) stond erbij. Dags naderhand was er geld uit onze bagage verdwenen (ca. 150 euro!!). Van elk klein stapeltje wat we hadden verstopt, waren een paar briefjes afgehaald. Soortgelijke jat-verhalen heb ik inmiddels ook gelezen over Hotel Samara Beach in Samara, dus kijk uit!!!

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Cabinas Safari in Cahuita Nat. Park / Manzanillo Wildlife Refuge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Cabinas Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Cabinas Safari scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: