Hotel La Laguna del Lagarto Lodge

8,5

4 reviews over Hotel La Laguna del Lagarto Lodge in het Nederlands

Echt een belevenis!

Monique, 20-2-2011

De lodge is gelegen midden in de overweldigende natuur. Echt een belevenis. De weg erheen is al een avontuur op zich. Je kan het niet eens een weg noemen, het is meer een verhard pad met keien. Je rijdt dwars door de middle of nowhere en soms vraag je je af of je nog wel goed zit. De lodge zelf is echt waanzinnig. Op je veranda luisteren naar alle jungle geluiden zoals de schreeuwende apen. Het personeel is heel vriendelijk en je eet gewoon mee wat de pot schaft. Het eten was super! Het ontbijt was ook geweldig. Je zit op een grote veranda en de toekan's vliegen je rond de oren. Wat een prachtige natuur hier. Er hangt eten in de bomen zodat je er een diversiteit aan vogels kan bewonderen. De toekans komen gewoon naast je zitten. Super ervaring. Ook de rondleiding was helemaal top. Kaaimannen voeren.......Echt een aanrader om hier een paar nachten te verblijven. Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in december 2005

prima locatie

Piet en Elly, 20-2-2009

Prachtige locatie. Veel dieren gezien tijdens de leuke boottocht met hele leuke gids die uit het dorp komt en goed engels spreekt. Goed eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn simpel maar wel met mooie veranda en hangmat.
Gereisd met partner in februari 2009

Monica, 30-3-2008

Wij zijn hier in november 2007 twee nachten geweest via het flexi-voucher systeem. De weg naar dit hotel is een hele belevenis. Het hotel is gelegen in de jungle vlakbij de grens met Nicaragua. Het uizicht vanaf het restaurant/gezamelijk ruimtes is echt waanzinnig. Doordat er voedsel in de bomen wordt gehangen zijn er allerlei dieren te zien. Wij hebben hier onder andere toekans en ara's gezien. Met een gids kun je de jungle in en een boottocht maken. 's Avonds worden de krokodillen, die in de bijbehorende meertjes wonen, gevoerd. Bij de meertjes liggen kano's hier mag je kosteloos gebruik van maken.
Gereisd met partner in maart 2008

Jos van den Dool, 12-8-2005

Volgens mij ligt Laguna Lagarta niet in Alajuela, maar aan de noordgrens.

Wij waren er in mei 2000. Regenseizoen was net begonnen en wij waren de enige gasten. De 4 dagen waren perfect!

Mooie tuin vol vogels, geweldige service (is Alfonso er nog ?) en geweldige eigen trails door jungle vol apen en rode gifkikkers.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Laguna del Lagarto Lodge in Boca Tapada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Laguna del Lagarto Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Laguna del Lagarto Lodge scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.