Hotel Orquideas Inn ***

Orquideas Inn
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Orquideas Inn bij:

3 reviews over Hotel Orquideas Inn in het Nederlands

Prima hotel vlakbij het vliegveld

Emma, 17-1-2009

We hebben hier voor vertrek een nachtje geslapen. Was prima te doen. We verwachtten een lelijk stadshotelletje maar dat viel reuze mee. De kamers waren ruim maar simpel. De rest van het hotel zag er erg gezelig uit met een mooie tuin. 's Avonds kan je lekker de verwarmde jaccuzi. Avondeten en ontbijt waren prima!
Gereisd met partner in januari 2009

Ginirover, 25-11-2007

Beetje zoeken, maar het hotel is prachtig gelegen tussen de suikerrietvelden aan de ene kant en achter het hotel is er een jungleparkje.

De kamers zijn zeer ruim, luchtig en netjes. Het avondeten was lekker en het ontbijt buiten op het terras was zeer uitgebreid.

Gereisd met partner in oktober 2007

pepper, 15-11-2006

Dit hotel is op ca. 20 minuten afstand gelegen van het vliegveld en aan de weg naar de Poas vulkaan. De gebouwen en kamers zijn in vrolijke kleuren beschilderd en het oogt allemaal heel mooi. Er is een zwembad en een jacuzzi en de Amerikaanse eigenaar is erg vriendelijk. Het eten valt tegen, het is te duur en we zijn (toevallig?) allebei ziek geworden na het avondeten. Het ontbijt stelt, in tegenstelling tot wat de Lonely Planet verteld, niets voor. De wilde dieren in de tuin opgesloten in hele kleine hokjes konden we niet waarderen.
Gereisd anders in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Orquideas Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orquideas Inn in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orquideas Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orquideas Inn scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.