Hotel Buena Vista Lodge ***

7,1

24 reviews over Hotel Buena Vista Lodge in het Nederlands

Paarden worden slecht verzorgd

Danielle, 24-8-2017

Deze lodge biedt aan om paard te rijden. Paarden worden slecht verzorgd. Zien er slecht uit, zijn mager, hebben wonden en heb met eigen ogen gezien dat ze worden geslagen. Absoluut geen aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

redelijk

m+f, 30-6-2016

het is een groot terrein en de kamer is netjes. het park is groot en slecht onderhouden,geen fatsoenlijke loop paden en veel verlichting deed het niet zodat je s'avonds niet normaal kunt rondlopen. dit hotel is gericht op groepen,dus druk. eerste dag hebben we buffet gehad en hier was het slordig en niemand stond bij het eten. er is ons niet verteld dat er ook a la carte eten is,dit is alleen voor stellen en gezinnen en het ligt aan de drukte of je a la carte kunt eten. dit was overigens wel heel goed. vonden het vreemd dat we als gasten moeten betalen voor de glijbaan. 1 dag naar de spa geweest,erg mooie omgeving en lekker warm water. Aan de bar kun je heerlijke coktails drinken en genieten van het mooie uitzicht
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie lodge

Annemiek, 30-8-2015

De logde staat op een groot terrein, waar veel activiteiten te doen zijn. We werden hartelijk ontvangen.

De kamer was ruim en schoon.

Ontbijt en diner waren goed. Het hotel ligt zo afgelegen dat je bijna niet anders kan, dan hier gaan eten.

Wij zijn naar de spa geweest. Dit was erg leuk. Er slingerden aapjes door de bomen. Op het terrein zelf ook nog meer dieren gezien.

De waterglijbaan is ook erg leuk!

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Buena Vista Lodge bij:

Mooie lodges op een ruim park

Yomina, 15-8-2015

We verbleven twee nachten in Buena Vista Lodge. Mooie lodge met uitzicht op een meertje. Er is veel te doen. De weg er naar toe is stijl en hobbelig.

Het eten 's avonds is massaal en kwalitatief niet echt goed. Het ontbijt is iets beter.

Lodge was schoon, prima bedden, badkamer voldeed. Wel gehorig. Er is wifi, maar bij de lodges erg langzaam.

We hebben er een grote leguaan gespot en onze eerste neusbeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Actief genieten

kim_mc1, 27-8-2014

Fantastische ligging!

Zeer afgelegen, maar er is ontzettend veel te doen. Wandelingen zijn stevig vanwege de bergen, maar je kan ook te paard of met de tractor als je wat minder goed te been bent. De wandeling van 7 kilometer is heel mooi langs 3 watervallen. De Canopy is erg leuk en ook de waterglijbaan van ruim 400 meter is de moeite waard. De kamers/huisjes zijn prima: Schoon en ruim. Wij hadden voor met zijn tweeen, twee tweepersoonsbedden. Eten is goed, voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in augustus 2014

Kamer aan een meertje met prachtig uitzicht.

Maarten, 22-7-2014

grote kamer en badkamer, de laatste is wel wat gedateerd. Geen TV, geen airco maar regelbare fan. WIFI in de gemeenschappelijke ruimtes. Het ontbijt is naar Costaricaanse begrippen goed. Het diner in buffetvorm doet denken aan hondenvoer!
    Gereisd met vrienden in juli 2014

Ruime opzet, veel te beleven

arno_7, 12-9-2011

Totaal oneens met de negatieve beoordelingen van deze lodge. Je kunt je dagen lang vermaken op het terrein. De waterglijbaan dwars door het tropisch bos is spectaculair. We deden ook de paardrijtocht van 3 uur over zeer wisselend terrein (van akkers tot rotsige bergpaadjes) langs 3 watervallen en kwamen uit bij het eigen spa middenin het bos, heel relaxt. Op het gigantische terrein hebben we diverse dieren gezien, waaronder de agoeti (supergrote hamster), ekstergaai, amazonepapagaai, neusbeer en de agapad. De vulkaan Rincon de la Vieja bezoeken is misschien niet eenvoudig vanaf hier maar we hebben hem niet gemist (en je kunt hem duidelijk zien liggen).
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Glijbaan is geweldig!

Yvonne, 23-1-2010

In de sunsetbar van de zonsondergang genieten met een cocktail in de hand. Vanaf de lodge wandeling in het NP langs watervallen. Op het lodgeterrein hebben ze een glijbaan gemaakt vanuit een riviertje, absoluut doen! Hangbruggen zijn niet spectaculair. Internet aanwezig. Kamers schoon, degelijk. Reptielen/ amfibiën centrum bij de lodge.
    Gereisd met vrienden in mei 2008

Afrader

kniest, 13-9-2009

Buena Vista Lodge is slecht bereikbaar en ligt erg ver van het nationaal park.

Het hotel is vooral gericht op groepsreizen en erg ongezellig. Het personeel is vriendelijk, maar daar houdt het ook mee op.

Het eten is niet goed en er is ook geen alternatief, want andere eetgelegenheden liggen een uur rijden van dit hote. De kamers zijn ruim, maar erg schoon is het niet.

Dit hotel is zeker geen aanrader en het slechtste wat we hebben gehad.

Op de website van het hotel staat dat ieder voortuig dit hotel kan bereiken, maar zonder 4wd zouden we het niet geprobeerd hebben of aanraden.

Gereisd met partner in mei 2008

Als je van paarden houdt.....

Sijtse, 30-7-2009

Als je van paarden houdt, is dit de ultieme bestemming. Maaaaar helaas houden wij daar niet van en was dit dan ook het minste verblijf tijdens onze rondreis in Costa Rica.

Alleen de ligging en het personeel scoort voldoende. De huisjes zijn zeer eenvoudig en niet schoon. Het ligt ook nog eens erg afgelegen, dus is het niet makkelijk om bv. naar de vulkaan Rincon de la Vieja te gaan.

Een afrader!

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Buena Vista Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buena Vista Lodge in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buena Vista Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buena Vista Lodge scoort een 7.14 uit 10 op basis van 25 reviews.