Hotel Brahmaputra Grand ****

Hotel Brahmaputra Grand
Brahmaputra Grand
7,5

1 review over Hotel Brahmaputra Grand in het Nederlands

Keiharde bedden en geen airco

Rob de Vries, 14-7-2010

Het is een keurig hotel vol antiek en knikkende medewerkers, kamers zijn klein maar goed ingericht.

Alleen de bedden zijn keihard en je kan er niet op uitrusten, op verzoek is er een topper opgelegd maar de bedden werden niet zachter.

De airco op de kamer draait op volle toeren en krijgt het niet kouder dan 24 graden, volgens de receptie moeten we naar een andere kamer gaan, een kamer waar geen computer staat en daar zijn de bedden ook net zo hard en blaast de airco ook warme lucht. Na de vierde nacht zijn we gebroken en blij dat we nog maar 1 nacht hoeven en weer verder gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brahmaputra Grand in Lhasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brahmaputra Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brahmaputra Grand scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.