Hotel The Salisbury - YMCA of Hong Kong ***

Hotel The Salisbury - YMCA of Hong Kong
The Salisbury - YMCA of Hong Kong

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Salisbury - YMCA of Hong Kong bij:

8 reviews over Hotel The Salisbury - YMCA of Hong Kong in het Nederlands

Leuke plek

Steven , 14-8-2011

Alles was super aan onze suite!

Alleen het zwembad is niet aangenaam en voelt alsof je zwemt in een school!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Prima voor stopover

Rinus, 15-1-2011

Het hotel is een uitstekend standaard hotel, de service is goed en het ligt centraal om Kowloon te verkennen, vanaf de hoogste verdiepingen heeft men een prachtig uitzicht op de wolkenkrabbers van Honkong Island en vooral s'avonds als de laserlichtshow word gegeven heeft men er een prachtig uitzicht op
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Prima ligging met schitterend uitzicht

Menno & Olga, 11-8-2010

Een min of meer standaardhotel met een prima service. Keurige en schone kamers. Wel aparte bedden met een vrij hard matras.Wij hadden een "Harbourview-kamer" op de 15e etage. Vanaf onze kamer hadden wij een schitterend uitzicht op Hongkong Island (vooral 's avonds). Probeer deze kamer absoluut te boeken en zo hoog mogelijk. Met zijn geringe meerprijs meer dan waard. Prima ligging centraal in de stad. Kortom: voor een bezoek aan Hongkong is dit hotel zeer aanbevelingswaardig door de ligging, het mooie uitzicht en de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Een aanrader.

Olga & Menno

Gereisd met partner in mei 2010

Geweldig hotel!

Marion Thier, 10-11-2009

Het restaurant is wel wat duurder maar dat is het zeker waard! Zelden zo veel keus en zo goed van kwaliteit meegemaakt!
Gereisd met partner in augustus 2009

goed hotel voor kort verblijf

Teus van Veen, 15-10-2009

Hotel is van juli 2009 tot febr 2010 in verbouwing. Dat veroorzaakt dat een aantal faciliteiten niet aanwezig is. Vraag harbourview kamer. Kost iets meer maar is de moeite waard.

Verder praktisch hotel midden in het centrum. Ga voor een high thea naar de buren: the Peninsula.

Gereisd met partner in oktober 2009

Goed hotel voor redelijke prijs

Flip Jansen, 30-5-2009

Ligt op eerste klas locatie naast het beroemde Peninsula hotel.

Het eten in de koffiebar is matig, maar het restaurant daarentegen uitstekend.

Het ontbijt is, in vergelijking met andere hotels in dezelfde prijsklasse, duur.

De matrassen zijn wat aan de harde kant, verder goed.

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Jan Belhamel, 22-5-2008

Dé plek in Hong Kong! Accommodatie in Hong Kong is duur en dit is waar voor je geld. Wij hadden een familiesuite op de 10de verdieping met harbourview. Fantastisch! Een ruime zithoek met een aparte slaapkamer om de hoek. Een geweldige raampartij waarvan je de lichtshow goed kon zien. Er is een zwembad en een klimmuur in het hotel. Een absolute aanrader!
Gereisd familie in november 2007

Anna, 25-7-2007

Goed hotel. Nette prijs/kwaliteit verhouding. Direct aan de haven en aan de voet van Nathan road. Naar onze mening en van wat we gezien hebben de beste locatie in tsim sha tui. Wij houden dit hotel aan voor een volgende keer! Dit met name door de prijs/kwaliteit en top-locatie.
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Salisbury - YMCA of Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Salisbury - YMCA of Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Salisbury - YMCA of Hong Kong scoort een 8 uit 10 op basis van 10 reviews.