Hotel Renaissance Kowloon *****

Hotel Renaissance Kowloon
Renaissance Kowloon

3 reviews over Hotel Renaissance Kowloon in het Nederlands

jannick lommaert, 3-4-2008

Ben er verbleven van 8 tot en met 11 maart,in club level room. Super kamer,zeer groot voor Hong Kong. Geen enkele opmerking over personeel,service enz... Resto Panorama was super,heerlijk eten,wel prijzig maar de moeite.

Een echte aanrader.

Gereisd alleenreizend in maart 2008

D'Haeze, 7-2-2008

Mooi hotel met een goede ligging nabij een metrostation...

Hotel met een goede prijs - kwaliteitsverhouding.

Mooie kamers en alle confort

Gereisd met partner in februari 2008

Alexander Apostolovski, 7-8-2007

Dit was mijn 2e hotel (vd 3) tijdens mijn afgelopen trip naar Hong Kong.

Wat een heerlijk bed was dat. Superzacht en extra veel kussens (vreselijk als je maar een dun kussentje krijgt)

Ik had een superiour room, 935hkd (iets groter dan een standard 850hkd). Er was genoeg ruimte om rond te lopen, maar niet om kinderen te laten spelen. Hotel en omgeving was wel ok.

Service was erg goed, je kreeg waar je om vroeg en punctueel. De receptie sprak Engels maar je moest goed luisteren.

Eten was zelfs in de bar super. Hoewel de roltrap naar de lobby erg indrukwekkend is, heeft het weinig sfeer.

Even naar buiten lopen en je zit op de avenue of stars. Via de tunnels van de metro ben je zo op Nathan road.

Ik had spijt dat ik weg was gegaan naar een ander hotel, de ligging nabij alles was gewoon perfect.

Tip: Ga naar restaurant "Masks" aan de overkant, heerlijk!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Kowloon in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Kowloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renaissance Kowloon scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.