Hotel Regal Kowloon ****

Hotel Regal Kowloon
Regal Kowloon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Regal Kowloon bij:

2 reviews over Hotel Regal Kowloon in het Nederlands

Ok...

Margreet1982, 4-8-2012

Ligging is goed.Vanaf hier ben je snel bij de ferry naar HK Island/Macau en bij de metro die je overal naar toe brengt.Beetje jammer was nadat we na een lange, vermoeiende reis aankwamen om 8 uur s'ochtends onze kamer niet klaar was.Inchecktijd is weliswaar 2 uur s'middags maar we wilden gewoon even douchen en een kort dutje doen.Ondanks de vele kamers die dit hotel telt, was dit nergens mogelijk.Buiten was het 32 graden en we moesten ons maar vermaken in onze veel te warme outfits.Toen we om twee uur ( 6 ur later!) wilden inchecken stond er een mega lange rij.Nadat we na 20 minuten aan de beurt waren bleek de kamer nog niet klaar te zijn.Een minuut of 5 later was de kamer ineens wel klaar en konden wel eindelijk douchen. was de dag al meer dan half voorbij en hadden we nog steeds niet geslapen.Hierdoor was onze hele planning in de war.De kamer was verder prima en de badkamer ook.We hebben hier niet ontbeten. Er zit een goede Delifrance om de hoek en Subways in overvloed.
Gereisd met partner in januari 2012

Mooi hotel op uitstekende plek

Jeronimo78, 6-5-2012

Vlakbij metrostation gelegen, op paar minuten lopen van Avenue of the Stars. Mooie ruime kamers, goede bedden, fijne badkamer. Perfecte uitvalsbasis.
Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regal Kowloon in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regal Kowloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regal Kowloon scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.