Hotel Prudential ***

7,8

4 reviews over Hotel Prudential in het Nederlands

prijs/kwaliteit zeer goed

Marcel, 17-9-2009

"Hotel Prudential*** in Hongkong is zeer aan te bevelen. Het is een goed hotel, met een hele goede service. Ligging is top. (Je kunt heel Kowloon bestrijken per voet. Taxi's kosten overigens ook maar een paar euro). Bij do not disturb kun je later je kamer nog laten doen. Kamers zijn ruim. Het ontbijtbuffet is vrij uitgebreid en je kunt ook nog verzoeken indienen van je wensen.

Ik had samen met mijn vrouw een kamer en haar broertje had zijn eigen kamer.

Prijs was 50 EUR per dag, per kamer.

Als ik dit vergelijk met b.v. New York dan is dit een absoluut koopje.

Fitness stelt niet veel voor.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Joyce, 22-4-2007

Wij zijn in maart 07 in dit hotel geweest en hebben voor 1 nachtje geboekt. Omgerekend was het ongeveer €90,- per per kamer zonder ontbijt. Vond het redelijk duur en had meer van het hotel verwacht. Er zijn betere en goedkopere hotels in Hong Kong te vinden!!
    Gereisd anders in april 2007

Lydia & Michael, 19-10-2006

Voor Hong Kong begrippen zijn de kamers redelijk groot, direct aan de Nathan Road!, isolatie naar straat toe goed - maar flinter dunne deuren, ontbijt zeer uitgebreid, via de lobby zo in winkelcentrum, zo in de metrohalte Jordan station!
    Gereisd met partner in september 2006

Arno, 7-10-2006

Wij zijn in maart 2006 hier geweest en dit is zeer aan te bevelen. Je zit midden in Kowloon en je kan een hoop op loopafstand doen. De Metro is vlakbij.

Het hotel is zeer netjes en voor Hong Kong begrippen goedkoop. De kamers zijn niet al te groot, maar je moet er van uit gaan dat je er alleen maar slaapt. Deze kamers worden elke dag goed schoon gemaakt. Het ontbijt is normaal en goed verzorgd. Al met al de moeite waard.

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prudential bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prudential in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prudential zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prudential scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.