Hotel Mandarin Oriental *****

Hotel Mandarin Oriental
Mandarin Oriental
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mandarin Oriental bij:

2 reviews over Hotel Mandarin Oriental in het Nederlands

Pure klasse

Nico, 28-10-2010

Vanaf het eerste moment dat ik aankwam in het hotel, werd ik overweldigd door de klasse van het hotel en het personeel. Personeel is heel vriendelijk en ongelooflijk efficient.

Ik kwam aan met een vroege vlucht uit Europa en mijn kamer was nog niet klaar, maar ik kreeg vriendelijk een koffie aangeboden op de eerste verdieping en bagage werd opgeborgen achter de ontvangstbalie. Van zodra de kamer klaar was, werd ik vergezeld naar de kamer en de koffer kwam precies op hetzelfde moment aan.

Personeel kende mij met naam en alles wat nodig was, werd onmiddellijk geregeld. Ik heb 12 dagen in het hotel verbleven en heb mij nergens zorgen over moeten maken.

De restaurants zijn heel gevarieerd en topkwaliteit. Zowel Westerse als Oosterse keuken en in alle pikantvariaties.

Als je het geld wil uitgeven voor kwaliteit, is dit hotel zeer aan te raden. Wanneer ik volgende keer terug naar HongKong reis, ga ik zeker terug naar Mandarin Oriental.

Gereisd alleenreizend in december 2005

Luxe, vriendelijk, mooi gelegen...

Vera Borrenbergs, 3-2-2009

Was hier van 28dec.tot 8 jan.09.met man,zoon en schoondochter.Zeer luxe hotel,tussen de wolkenkrabbers van Victoria Beach,prachtige skyline en uitzicht op de haven.(suites)Gunstige ligging t.o.v.uitstapjes.De suites zijn super-de-luxe,het ontbijt zeer uitgebreid,europees alswel aziatisch.Diner roomservice af te raden,2x koud eten.Oudejaarsdiner zelfs met een michelin-ster erg slecht.Voor 425 euro pp mocht je meer verwachten!!Personeel erg vriendelijk van roomservice tot aan de portiers.Hele mooie fitnessruimte en spa.Het water van het binnenbad mocht wat warmer!Indrukwekkende luxe badkamer!!M.i.v.juli mag men nergens meer roken,ook niet op de kamer of in de bar.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Oriental in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mandarin Oriental scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.