Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Disney's Hollywood***** bij :

1 review over Hotel Disney's Hollywood in het Nederlands

Mooie afwisseling!

de-hoffies, 11-3-2011

Door allerlei omstandigheden kwam ik tijdens een zakenreis bij gebrek aan hotels hier terecht. Het mooie was dat de prijzen onder die van hotels in het centrum liggen en het is een leuke afwisseling om vanuit zakentrips eens in een vakantie omgeving terecht te komen :-). Ik ben er in ieder geval vaker naar toe gegaan als ik daags erna moet vliegen. Ligging naar vliegveld is nl gunstig en scheelt behoorlijk wat tijd tov het centrum.

Bedden zijn goed evenals het eten. Omdat het een pretpark is, is er 's avonds van alles te beleven.

Gereisd zakelijk in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Hollywood in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Hollywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Hollywood scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.