Hotel Cosmo ****

Hotel Cosmo
Cosmo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cosmo bij:

2 reviews over Hotel Cosmo in het Nederlands

Goed Hotel

Chris, 9-7-2012

Goed en net hotel. Trendy ingericht en goede service. Kamers zijn niet mega groot, maar mooi ingericht. Ligging van het hotel is goed. Niet helemaal tussen de restaurants en winkels, maar alles is op loop afstand. Ik moest in het convention center zijn en dat is op loopafstand. Niets te klagen over dit hotel. Aanrader als je voor niet al teveel geld toch lekker comfortable wil slapen.
Gereisd zakelijk in augustus 2009

Alexander Apostolovski, 7-8-2007

Het trendy ingerichte Cosmo ligt naast het chique zuster hotel Cosmopolitan.

Dit was mijn 3e hotel in HK omdat ik deze keer wat dichter bij het convention center wilde zijn. Het ligt op flinke loopafstand van de grote warenhuizen en de metro stations. Ter compensatie heeft het hotel een gratis shuttle bus die zeer regelmatig naar diverse locaties op het eiland afrijd. Let op: Er zijn gewilde tijden dus het kan dringen worden om een plekje.

Het hotel heeft ietswat kleine kamers, maar voor de prijs van 700 HKD heb ik niet mogen klagen. De deuren zijn dun, dus een conversatie van en hotel kamer tegenover is goed te volgen.

De vraag om een strijkijzer was binnen 2 minuten uitgevoerd. Top klasse.

De kamer, de ligging van het het hotel en Wan Chai op zich is niet echt een kind vriendelijke omgeving. Daar adviseer ik liever bv Sha Tin (Zie bv Royal Park hotel)

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cosmo in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cosmo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cosmo scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.