De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Hong Kong*** bij :

1 review over Hotel Casa Hong Kong in het Nederlands

Heel klein!

Tineke, 7-1-2013

Het Casa Hotel ligt op een super goede locatie. Je vindt er een metrostation om de hoek en een bushalte voor de deur. Vanuit het hotel kun je alle kanten op, echt een prima uitvalbasis. Toen we incheckten kregen we een upgrade naar een grotere kamer omdat we op huwelijksreis waren. Erg netjes! De kamer bleek 1m2 groter te zijn, dus het was geen groot verschil. De kamer was erg klein (deluxe double). We konden niet allebei onze koffers open zetten, dan kon je niet meer door de kamer lopen. Als je wilde douchen, moest je de badkamer leegruimen, omdat alles nat werd. Dit is overigens wel gebruikelijk in Hong Kond, de kamers zijn er klein. Het hotel zelf was netjes. We hebben er 1x ontbeten, ook prima verzorgd. Pluspunt was ook het gratis Wifi!
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Hong Kong scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.