Hotel Ai Yuan ***

Hotel Ai Yuan
Ai Yuan

2 reviews over Hotel Ai Yuan in het Nederlands

Net hotel aan gezellige straat

Samantha, 27-12-2011

We zijn vanuit Guilin met de boot hier neergestreken in dit gezellige plaatsje. 2 nachten hebben we hier geslapen tijdens onze rondreis (Fox Wuivend Bamboe). Het hotel is vrij standaard, zonder poespas. Personeel is vriendelijk en kamers zijn netjes. Badkamer echt chique en schoon voor Chinese standaarden. Het dorp Yangshuo is ontzettend gezellig! Leuke winkels, iedere dag markt en 's avonds een druk nachtleven (tot ongeveer 24.00 uur). Ontbijt goed, bovenin het hotel met prachtig uitzicht. Zonder twijfel was dit voor ons het leukste dorp wat we hebben aangedaan tijdens onze reis!
Gereisd met partner in september 2011

Net hotel aan het einde van 'de kalverstraat'

Petra, 9-9-2009

Hotel zit naast de KFC aan het einde van de drukste straat van het stadje. Veel gezelligheid 's avonds, ze houden van fluiten hier en de fluitspeler ging tot 24.00 uur door. Kamers met parket, netjes ingericht (bruin), goeie airco. Ontbijtzaal met mooi uitzicht, ontbijt zelf was niet al te uitgebreid. Gewassen kleren krijg je ongestreken terug, niet doen. Stadje is erg toeristisch, restaurants hebben slechte service en te vet eten. Muv van de pizzeria met houtoven. Ga vooral fietsen! dit is een hoogtepunt.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ai Yuan in Yangshuo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ai Yuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ai Yuan scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.