7,5

2 reviews over Hotel Gaosu Shenzou in het Nederlands

hotel kijkt uit op de oude stadsmuur

c_branje, 4-3-2011

Het hotel schijnt nu Gaosu Shenzou te heten. Althans: dat gaf Zoover terug toen ik accomodatie wilde aanmelden die er nog niet op stond. Toen wij er waren heette het Sino Pearl hotel.

We hadden een mooie ruime kamer die uitkeek op de oude stadsmuur uit de Ming dynastie. 's Avonds is die prachtig verlicht. Tip: zodra het donker is foto's maken want rond 10 uur gaat de verlichting van de muur al uit. Goed ontbijt, goed diner.

Paar winkeltjes in de buurt waar je oa flesjes water kunt kopen.

Gereisd met vrienden in juni 2005

Mia en Fernand, 26-10-2006

Hotel ligt een beetje verloren in een volkswijk. Komt qua sfeer nogal koel over, hoewel er niets aan te merken valt op de kamers. Uitgebreid ontbijt.
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaosu Shenzou in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaosu Shenzou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gaosu Shenzou scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.