Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Xi'an? Hieronder vind je alle accommodaties in Xi'an.
Waardering

2° / 14°

3 dec 2016

Xi'an
40 reviews
Wordt Xi'an je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Xi'an.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xi'an bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

97 Accommodaties China, Xi'an

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Xi'an

Xi'an scoort een 7,8 uit 10, op basis van 40 reviews
Wordt Xi'an je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Xi'an. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Xi'an. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Xi'an. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 94 Hotels en 3 Hostels in Xi'an. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 450 vakantiefoto's van Xi'an. Je kunt 3 video's van Xi'an bekijken. Lees de 40 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Xi'an. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Xi'an. Bekijk ook andere accommodaties in China. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in China.