Hotel Traveller Inn Hotel Gusu ***

6,8

5 reviews over Hotel Traveller Inn Hotel Gusu in het Nederlands

Nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!

M.S., 17-10-2011

Met rondreis 1 nacht in dit hotel. Was het slechtste hotel in deze reis. Hotel erg vies de kamer was vreselijk vies, stonk naar urine en had vreselijke vlekken in de vloerbedekking. Wanden zat bloed op van de insecten. Badkamer was nodig toe aan een schoonmaakbeurt.

Uitzicht op de kamer was een watertje waar het het ongedierte indreef, en een grote bouwput.

Eetzaal was erg onpersoonlijk alleen grote tafels en het eten was onder de maat.

Gereisd met partner in januari 2011

vies

W den Horder, 16-8-2010

Dit hotel maakte deel uit van een rondreis.De kamer was ruim maar vies. De badkamer smoezelig. Het hotel ligt dicht bij een op het oog aardige winkelstraat, maar deze verandert naarmate het later wordt in een tippelzone. Geen aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Het ontbijt was in vergelijking met de andere hotels in deze rondreis aan de sobere kant. Ook de eetzaal was smoezelig. Geen aanrader. BBI zo er goed aan doen om een betere accommodatie te zoeken in Suzhou
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Geen aanrader !

markt meisjes, 30-8-2009

een muf ruikend, beetje smoezelig hotel. Onveilige buurt (er werd ons geadviseerd niet na 23.00 uur over straat te gaan). Kamers niet al te fris. Ontbijt matig.

Hotel maakte deel uit van een groepsreis. Dit was zeker het slechtse hotel !

Gereisd met vrienden in augustus 2009

middelmatig hotel

renate, 19-7-2008

Een beetje een tegenvaller dit hotel, de kamers zijn wel ruim van opzet en hebben een prima stortdouche maar waren niet goed schoongemaakt. Er lagen nog visitekaartjes van de vorige bewoner samen met een lege huls van een slof sigaretten en een behoorlijk stank van rook terwijl het niet-roken kamers zijn. Verder helaas last van een kolonie doortrekkende mieren (kamer lag op de begane grond). Sober en kaal ingericht, harde bedden. Ontbijt niet slecht maar redelijk sober, zeker in vergelijking met andere hotels te China. Volgens mij zaten wij wel in het nog niet gerenoveerde deel van het hotel, wellicht dat het daar beter is. Kortom niet slecht maar ook geen aanrader.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Linda, 19-4-2007

Ik vond het een heel fijn hotel. En de bedden waren voor Chineze maatstaven zacht. En het ontbijt was ook lekker.

Ze hadden alleen volgens mij geen lift. Maar ik zat zelf op de eerste verdieping. Het is ook niet een echt hooggebouw. En het is ook heel modern ingericht.

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traveller Inn Hotel Gusu in Suzhou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traveller Inn Hotel Gusu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Traveller Inn Hotel Gusu scoort een 6.75 uit 10 op basis van 5 reviews.