Hotel Gyalthang Dzong

Gyalthang Dzong

1 review over Hotel Gyalthang Dzong in het Nederlands

Prettig hotel!

Linda, 25-2-2010

Dit hotel ligt net buiten Zhong Dian (Shagrila). Het wordt gerund door locals (tibetanen). Onzettend lieve mensen, hardwerkend en aardig. De eerste dag hebben we in het restaurant gegeten, de kaart is gevarieerd westers en local. Wij hadden een auto met chauffeur, wat echt n aanrader is om het mini Potala te bekijken en naar culturele feesten e.d. te gaan. Er waren ook toeristen die gingen biken. Stadje is lieflijk en de mensen ook. Nadeel: pinnen is bijna onmogelijk in de stad. Dus neem cash mee. Vliegveld is op 10 min rijden. Jammer dat we geen tijd meer hadden om de bergen in te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gyalthang Dzong in Shangrila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gyalthang Dzong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gyalthang Dzong scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.