1 review over Hotel Xujiahui Park in het Nederlands

Hotel bestaat al langer, heeft een nieuwe naam

Astrid, 26-7-2013

Voorheen heette dit hotel het Shanghai Wan Ping hotel. Dit is nog op verschillende plekken te lezen.

Het is en prima hotel met ruime nette kamers met twee kingsize bedden. de badkamer heeft een ligbad Onze kamer had twee grote ramen omdat we op een hoek zaten en daardoor hadden we verschillende uitzichten. Het ontbijt is uitstekend, zowel gericht op de Chinese als de westerse keuken. Geld wisselen kan bij de receptie, om geld te pinnen, moet je drie minuten lopen. Het hotel ligt vlakbij diverse shopping malls en een uurtje (met de bus) van het vliegveld Pudong.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xujiahui Park in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xujiahui Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xujiahui Park scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.