Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pudong Shangri-La**** bij :

3 reviews over Hotel Pudong Shangri-La in het Nederlands

Fantastische ervaring!

E., 16-9-2010

Door mijn (televisie)werkzaamheden kwam ik in dit hotel, Het Pudong Shangri-La (ook wel two towers genoemd), terecht. heb door mijn werk en ook prive al veel gerisid en daardoor ook in vele hotels overnacht maar deze ervaring heeft alle andere overtroffen! Dit is ronduit een fantastisch hotel waar de service zo hoog is dat ik die nooit ergens anders zo heb mogen meemaken. Ik kan simpelweg niets noemen dat een negatieve opmerking behoeft, het hotel is gewoon super. De kamers voldoen aan alle eisen die men maar kan verzinnen, de (vele) restaurants overtreffen elkaar, de bars zijn top, de spa is van hoge klasse en de servicegerichtheid van het personeel ongekend! Als je naar Shanghai gaat en niet op een dubbeltje hoeft te letten boek dan dit hotel; je zal er geen spijt van krijgen... Het is ook ideaal gelegen: vrijwel direct aan de rivier, de bekende tv-toren ligt om de hoek en het grootste warenhuis van China aan het einde van de straat. Ik heb maar 1 wens: terug naar dit hotel en China!
Gereisd zakelijk in oktober 2005

VERY NICE AND GOOD

N.satar, 23-11-2009

I will visit again, nice relaxation spa.

Anything you need they Shangri la has it for you.

Very friendly and helpful, top service, big buffet (different types) for breakfast, lunch and dinner.

Gereisd zakelijk in september 2009

Steve Segers, 1-4-2007

Dit hotel is een echte aanrader in Shanghai. Prachtige kamers, mooie SPA met zwembaden, goede ligging en lekker eten. Het personeel spreekt vloeiend Engels en is zeer behulpzaam. Indien mogelijk neem zeker de optie "Horizon Club".
    Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pudong Shangri-La in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pudong Shangri-La zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pudong Shangri-La scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.