Hotel Jin Jiang Nanjing **

Hotel Jin Jiang Nanjing
Jin Jiang Nanjing

1 review over Hotel Jin Jiang Nanjing in het Nederlands

Eenvoudig, redelijke kamers, geweldige ligging.

c.hommeles, 22-9-2011

De eerste keer dat ik mijn kamer binnen stapte, kwam me een wat muffe geur tegemoet. Roken was toegestaan en dat was dus duidelijk te ruiken. Een vrij kleine kamer en badkamer, echt heel goed werd er niet schoongemaakt, maar dat betrof het afstoffen. Bedden waren hard, maar dat is altijd in China, beddengoed was schoon en werd verschoond indien je dit aangaf. Badkamer was prima, wel vieze kit-randen e.d. Voor mij als solo reiziger prima kamer. Het ontbijt heb ik niet genomen, dus daar geen oordeel over. De ligging was geweldig, 40 meter van East Nanjing Road en de metro, 400-500 meter van de Bund. Bij het uitchecken 's morgens vroeg om 05:00 uur, trof ik 3 slapende mensen aan bij de receptie !! Maar even wakker gemaakt en uitgecheckt. Prima hotel, grweldige ligging.
Gereisd alleenreizend in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jin Jiang Nanjing in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jin Jiang Nanjing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jin Jiang Nanjing scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.