Hotel Hengsheng Peninsula

Hengsheng Peninsula
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hengsheng Peninsula bij:

3 reviews over Hotel Hengsheng Peninsula in het Nederlands

Prima hotel op een uitstekende plek

j.sillen, 4-8-2011

Hotel ligt op loopafstand van de Bund, het uitgangspunt om Shanghai te verkennen.

Ik had een perfecte kamer waar ik vanuit het bad over de skyline van Shanghai kon kijken. Ik voelde me de koning te rijk.

Bezoek de Jin Mao toren

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Prima budget hotel

brooke van der Meer, 11-12-2008

Dit hotel is zeker een goed budget hotel. Het ligt iets buiten het centrum (20 min. lopen naar metro/centrum), maar een taxi naar het centrum kost iets meer dan een euro dus daar zouden we het niet voor laten. Het personeel spreekt redelijk Engels, en de kamers zijn wat je kan verwachten van een budget hotel. Hou wel rekening met de lengte van de bedden, mijn vriend (2 meter) paste er niet in, maar nadat we dat uitgelegd hadden bij de receptie (met handen en voeten) kregen we een gratis update naar een grotere kamer met grotere bedden. Verder zouden we het ontbijt in het hotel zeker skippen, je krijgt zeker geen waar voor je geld.

Als laaste moet je zeker niet vergeten een reisgids met alle bezienswaardigheden in het Chinees mee te nemen, aangezien de taxi chauffeurs echt gee

Gereisd met partner in augustus 2008

Maickel van Heeswijk en Ben Birkhoff, 12-4-2008

Mooi hotel , standaard kamer erg klein maar luxe , personeel niet heel vriendelijk dat is een groot minpunt , winkeltje in de lobby belachelijk duur bv: flesje cola light op straat tussen de 50 cent en 1 euro in in die shop ruim 3 euro . belachelijk dus !mooie starlight bar met uitzicht over de bund maar tevens ook erg duur (4 bier 22 euro !!)
Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hengsheng Peninsula bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hengsheng Peninsula in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hengsheng Peninsula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hengsheng Peninsula scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.