Hotel Fraser Residence *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fraser Residence***** bij :

1 review over Hotel Fraser Residence in het Nederlands

Geweldige tijd gehad

anita van gool, 22-11-2010

Wij hadden voor eind oktober 8 nachten geboekt. Een apartement met 2 slaapkamers. toen wij aankwamen kregen wij een upgrade naar een penthouse. Kan het Beter?????? Geweldig. We hadden een penthouse met 3 slaapkamers en iedere slaapkamer had zijn eigen badkamer. Geweldig uitzicht over de Bund en gratis internet op de kamer. Keuken was vrij compleet ingericht. Tevens hadden ze in de lounge ook nog 4 internet pc's staan (gratis) en men kon daar ook nog koffie/thee drinken en biljarten jawel allemaal gratis. Niet iedereen spreekt Engels maar het personeel bij het ontbijt verstaat het meeste wel en bij de receptie zijn er een aantal die wel Engels spreken. We hebben ook nog de kamers bekeken die wij eigenlijk gehad zouden hebben. Deze waren natuurlijk stuk kleiner maar vond het verder er prima uitzien.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fraser Residence in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fraser Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fraser Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.