Hotel East China ***

Hotel East China
East China
6,7

3 reviews over Hotel East China in het Nederlands

beste hotel dat we hadden in china

marc loyson, 18-4-2010

ruime kamers, goeie service, goeie ligging tov centrum wel achterdochtig personeel
Gereisd met vrienden in april 2008

Prima hotel

Robin, 25-12-2009

Prima startpunt om de stad te gaan verkennen.

Prima kamers met goede airco.

Station vlak bij hotel. Metro redelijk dichtbij, maar taxi is wel net zo gemakkelijk (en goedkoop).

Gereisd met partner in oktober 2008

Linda, 19-4-2007

Ik vond dit het ergste hotel die ik in China heb bezocht. Het ontbijt was zeker nog wel te doen, maar de kamers waren niet geweldig. Als je boven de 16de verdieping zit heb je een computer op je kamer met internet. Alleen die van mij deed het niet net zoals de televisie en een stopcontact en douchekraan die half uit de muur kwamen.

En ze waren ook nog eens bezig met verbouwingen. Hierdoor was er veel lawaai.

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel East China in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel East China zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel East China scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.