Hotel Hongshanyi Pingyao

Hongshanyi Pingyao

1 review over Hotel Hongshanyi Pingyao in het Nederlands

Sfeervol en gezellig

Joyce, 22-8-2016

Prachtig hotel midden in het centrum van Pingyao. Heel karakteristiek als je al bij de receptie aankomt. Daarna kom je op een binnenplaatsje met tafeltjes, schommelstoelen en lampionnen.

De kamers zijn niet erg groot en verwacht niet te veel van de riolering maar dat schijnt in de gehele stad zo te zijn. Maar het is een van de mooiste en meest authentieke hotels waar we verbleven zijn. Wij waren dan met 6 volwassenen en mijn ouders klaagden redelijk over de harde bedden. Maar na 3 weken China hadden we begrepen dat dit gewoon gebruikelijk is. Zelf heb ik er niet zoveel last van.

Het hotel is op loop afstand van het drukke centrum met alle winkels en restaurantjes. In de middag, als het te heet was om iets te doen, kon je rustig in de schaduw op de binnenplaatsjes zitten en genieten van de rust.

Het ontbijt was erg op chinezen gericht. Dus weinig westers voedsel zoals brood. Ze hadden wel (oplos)koffie en een hoop fruit dus dat maakte veel goed.

Erg vriendelijk personeel. Ze spraken weinig engels maar ze gebruiken tegenwoordig gewoon een vertaal app op de telefoon om zich toch verstaanbaar te maken.

Al met al vond ik dit een mooi hotel met prachtige theekopjes op de kamer en veel rust ondanks dat je midden in het centrum zit.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hongshanyi Pingyao in Pingyao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hongshanyi Pingyao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hongshanyi Pingyao scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.