Hotel Shenlongtang Longji

Shenlongtang Longji
2,5

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Shenlongtang Longji in het Nederlands

omgeving fantastisch, hotel zeer slecht

Rob Ribbers, 5-9-2010

Slechtste hotel tijdens onze China trip.Oud, vochtig, stinkt,onvriendelijke ontvangst.Omgeving fantastisch, moeite waard.Mooie wandelingen mogelijk langs de rijstterrassen Niet ver van hotel ligt restaurantje van Chinees genaamd Danny: prima ontvangst, ardige vent. Tip: zeker Ping'an bezoeken, maar niet in dit hotel logeren
Gereisd met partner in juli 2010

Erg matig

wissberg, 3-5-2010

We hebben hier 1 nacht overnacht. Om het hotel te bereiken moet je een minuut of 20 via trappen omhoog klimmen. Je komt dan langs kraampjes met veel toeristische spulletjes. Het dorpje Ping' an doet ook erg toeristisch aan, maar is ook wel heel erg rommelig. Overal liggen planken, puin en stenen. Het stinkt ook overal.

In het Shenlongtang Longji hotel is het behoorlijk behelpen. De plafond hoogte is rond de 1,95 cm, met balken die een cm of 10/15 lager zitten. Pas dus goed om als je in het hotel loopt, je kunt zo je hoofd stoten!

De omgeving van het hotel schijnt erg mooi te zijn, we hebben dit echter zelf niet kunnen zien. Het was wel erg mistig en regenachtig, misschien dat het op een zomerse dag beter is. Al met al voor ons geen reden om nog eens terug te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shenlongtang Longji in Ping'an/Longsheng, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shenlongtang Longji zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shenlongtang Longji scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.