Hotel Peony Plaza ****

Hotel Peony Plaza
Peony Plaza

2 reviews over Hotel Peony Plaza in het Nederlands

Groot hotel op het hoofdplein in het centrum

Samantha Lansbergen -, 8-8-2012

In de namiddag aangekomen bij dit hotel. We waren erg onder de indruk van al dat marmer. De kamer is typisch chinees aangekleed met zwart en fluweelrood en van alle gemakken voorzien. In de avond hebben we in het restaurant van het hotel heerlijk gegeten. Personeel is vriendelijk (op z'n Chinees) en behulpzaam. Na het eten zijn we de grote rotonde overgestoken voor het hotel om naar het grote levendige plein recht voor het hotel te gaan. Wat een verkeerschaos! Gelukkig is iedereen heelhuids erdoor heen gekomen. Op het plein erg verrast door de locals. Kinderen leren hier Engels te spreken met toeristen wat we erg schattig vonden. Ze spreken je uit het niets aan en zo sta je een hele avond te praten terwijl er om je heen honderden mensen in groepjes dansen beoefenen, skaten, straattoneel uitvoeren en eten en drinken. We vonden het een ontzettend mooie ervaring. Wij gaan in NL naar de sprotschool, de Chinezen komen naar dit plein. Heerlijk geslapen in onze bedden en ook een goed ontbijt!
Gereisd met vrienden in september 2010

Kon veel beter

gilbert.van.goethem, 30-6-2010

De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien,wel geen rezerve rol toiletpapier:moesten die s'avonds kopen in het hotelwinkeltje.In de lobbybar zaten de tafels onder het stof ,ook de bediening kon daar veel beter.Het ontbijt wat wel goed.
Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peony Plaza in Luoyang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peony Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peony Plaza scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.