Hotel White Palace ****

White Palace

1 review over Hotel White Palace in het Nederlands

Mooi hotel, schitterende opzet. GROOT

Audrey, 10-10-2010

Dit hotel hadden we geboekt toen we voor zaken waren in China. Het hotel is zeer ruim opgezet. Het heeft een eigen "carré" maar dat is nooit echt van de grond gekomen.

Onderin het theater is een disco gevestigd.

Chinees bier smaakt trouwens erg goed.

Onderin het hotel is een sauna gevestigd waar je een pedicure, manicure of masseur kan bestellen. Er is ook een kapper aanwezig.

Eten kan op diverse lokaties. Ondanks we chinees lekker vinden gaat ons voorkeur uit naar Western food.

TIP: als je een chinees gerecht besteld en je vindt het lekker, laat het dan opschrijven door de bediende. Zo kan je je eigen menu kaart samenstellen en weet je wat de volgende keer kunt bestellen.

Overigens is er niet zo gek veel te zien in de omgeving.

Gereisd zakelijk in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Palace in Guangzhou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel White Palace scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.