Hotel Furama Guangzhou ***

Furama Guangzhou
6,7

3 reviews over Hotel Furama Guangzhou in het Nederlands

ray, 13-8-2007

ik heb 3 nachten doorgebracht op 24e verdieping en had daar een goede kamer met alles erop en er aan, een goed uitzicht tussen twee grote kantoren door op de pearl river, het ontbijt was goed. (zie foto van het uitzicht op de pearl river
Gereisd anders in augustus 2007

bep , 7-6-2007

Ik was zeer tevreden over het Furama hotel, de vergelijking prijs/kwaliteit kan ik moeilijk geven, alles was door reisbureau gereserveerd, maar ik had niet het idee dat het erg duur was. De kamer, dubbele voor enkel gebruik, was ruim met een goede badkamer. Het ontbijt was erg uitgebreid en heel lekker, kosten 70 Yuan. Goede inlichtingen en service gehad.

Gereisd anders in juni 2007

Luc, 24-9-2005

Als er een beurs is in Guangzhou worden hotels zeer duur.

Dit hotel zou maar 15 a 25 euro mogen kosten naar chinese normen .Ik heb toen 175 betaald als ik me good herinner.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Furama Guangzhou in Guangzhou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Furama Guangzhou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Furama Guangzhou scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.