Hotel Howard Johnson Jindi Plaza Datong

Hotel Howard Johnson Jindi Plaza Datong
Howard Johnson Jindi Plaza Datong

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Howard Johnson Jindi Plaza Datong bij:

1 review over Hotel Howard Johnson Jindi Plaza Datong in het Nederlands

Chique hotel

Annabel van Wonderen, 21-2-2013

Op onze rondreis door China hebben wij 1 nacht in dit hotel geslapen. Bij binnenkomst stond het personeel te springen voor ons en was alles heel erg luxueus. Soms iets te, want wij voelden ons niet altijd even veel op ons gemak. Wij hebben namelijk een prijs betaald die in Nederland niet eens bestaat voor een hotel, zo goedkoop. Wat wij hier meemaakten en kregen was echt voor mensen die heel veel luxe gewend zijn. Hier kan een 5 sterren hotel in Europa niet aan tippen. De kamers waren prachtig en ruim met zowel douch als bad. Het eten was heerlijk een ontzettend veel keuze met prachtig uitzicht over de stad op de bovenste verdieping.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Jindi Plaza Datong in Datong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Jindi Plaza Datong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Johnson Jindi Plaza Datong scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.