Hotel Dolton

6,5

2 reviews over Hotel Dolton in het Nederlands

opknapbeurt nodig

Wanouk, 6-9-2015

In Juli een paar dagen met de kinderen in dit hotel verbleven. Wij hadden twee kamers met daar tussenin een woonkamertje. De entree van het hotel is indrukwekkend. Al het marmer blinkt en het is groots opgezet. Dit is waarschijnlijk omdat het hotel ook een business centre is.

De kamers zijn ruim, maar stralen vergane glorie uit. 10 jaar geleden zijn wij ook in dit hotel geweest, en toen was het echt een prachtig hotel, in alle opzichten, maar nu is het tapijt vies, veel beschadigingen aan de muren en kozijnen, en de badkamer heeft ook allemaal vieze plekken. Kwestie van onderhoud. Helaas konden wij maar af en toe gebruik maken van het zwembad, omdat daar de hele dag zwemles werd gegeven.

De bedden liggen heerlijk, het personeel is erg behulpzaam. Eten in het hotel is erg prijzig, maar bestellen via roomservice was goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

geweldig hotel met heerlijk eten

Joke, 9-3-2009

We zijn een week in dit hotel geweest en het was echt perfect. Schoon, nette kamers, heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolton in Changsha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolton scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.