1 review over Hotel Zhong Ann Inn-Dongdan in het Nederlands

waar voor jegeld

Jan Weimar, 1-5-2010

Het hotel is vlakbij het drukke station gelegen in een hutong met veel simpele restaurantjes (met lekker eten). De standaardkamers zijn eenvoudig (maar 1 krukje) maar wel met een snelle internetverbinding. Het ontbijt is, als je dat europees wilt, zeer basic. Het personeel spreekt matig of nauwelijks engels, maar is vriendelijk en servicegericht.

Vanwege de aswolken hebben wij hier een week langer moeten logeren en kozen toen voor een wat duurder appartement (ca. 43 euro per nacht). Dit was zeker de moeite waard, want wij hadden beschikking over een ruime slaapkamer met tv en een ruime huiskamer met tv, bureau, 2-zitsbank, eettafel (2 stoelen) en een aanrecht (maar wel zonder kookplaat, magnetron of koelkast). De badkamer was ruim en met ligbad! Hier hadden wij geen spijt van, een aanrader.

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zhong Ann Inn-Dongdan in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zhong Ann Inn-Dongdan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zhong Ann Inn-Dongdan scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.