Hotel Sino Swiss Beijing Airport ***

6,8

4 reviews over Hotel Sino Swiss Beijing Airport in het Nederlands

Prima hotel voor 1 nacht

fred.steenbergen, 24-10-2010

Sino Swiss Hotel is een prima hotel voor 1 nacht. Het ligt in een interessante wijk waar je het echte Chinese leven kunt zien. Het is een prima hotel om 1 nacht te verblijven alvorens je door reist in China. Vond het nog wel op enige afstand van het vliegveld liggen, maar misschien is dat voor de nachtrust juist wel goed.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2005

Jef Roggekamp, 24-4-2008

Merdere malen heb ik het hotel op doorreis bezocht. Met haar gratis pendelbussen van en naar het vliegveld (7 min) en naar de stad (35min naar het WTC) is het ideaal gelegen om als uitvalsbasis te dienen voor tripjes naar de stad en de omliggende omgeving (chinese muur / mink graven). Voor de op doorreis zijnde zakenreiziger is het een ideaal hotel geen gezeur van te laat komen voor je vlucht door file, of na de vlucht nog een uur in de taxi naar je hotel in het centrum. Het hotel is netjes en het zwembad is het hele jaar door verwarmd. de bedden zijn wel aan de harde kant, maar dat is meestal zo in china. De muziek in de bar is voor mij te hard, maar je kan in de restaurants goed eten. De volgende keer gebruik ik dit hotel zeker weer voordat ik terug vlieg naar NL.
Gereisd zakelijk in maart 2008

C. Tammer, 11-3-2007

Wij hebben 1 nacht in het Sino Swiss hotel doorgebracht op doorreis in China en net toen wij er waren, was er een verbouwing in het hotel aan de gang. Veel geluidsoverlast dus. Verder waren de bedden verschrikkelijk hard, net of je op beton ligt. Maar het is er wel schoon, het personeel is vriendelijk en er zijn verschillende eetgelegenheden, een bar enz. Ik zou hier in ieder geval niet voor een langere periode willen verblijven, want je komt er tenslotte om te slapen, maar dat gaat moeilijk op zo'n hard bed.
    Gereisd anders in maart 2007

Mia van Vught, 19-7-2006

Paar minuten van het vliegveld, gratis pendelbusje naar beijing, eigenlijk een overnachtingshotel voor of na een vlucht, zeker niet voor langer verblijf geschikt.
      Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sino Swiss Beijing Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sino Swiss Beijing Airport in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sino Swiss Beijing Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sino Swiss Beijing Airport scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.