Hotel Novotel Beijing Sanyuan ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Beijing Sanyuan bij:

1 review over Hotel Novotel Beijing Sanyuan in het Nederlands

Goed genoeg voor zakenreis

Harald, 4-4-2013

Ik heb hier nu 2 keer 1 week doorgebracht. Mijn algemene indruk is matig positief vergeleken met Europese Novotel hotels. Het hotel komt luxe over, maar heeft nog wel wat minpuntjes. Het uitzicht is belabberd. Je kijkt vanuit elke kamer neer op een druk kruispunt, als je tenminste door de luchtvervuiling kunt kijken. Het hotel ligt in het zakelijk district van Sanyuan. Het personeel is op zich behulpzaam als er iets mis gaat. Ik had bijvoorbeeld bij mijn tweede bezoek een reeds bezette kamer toegewezen gekregen. Na een half uur ben ik toen uiteindelijk door de hotelmanager zelf naar een lege kamer gebracht op de 20e verdieping, waarbij het bed net iets groter was dan oorspronkelijk geboekt. Hij gaf me ook zijn visitekaartje voor het geval ik nog vragen had. Dat was wel positief. Qua prijs is het hotel toch redelijk duur. Zeker de hotelbar vergeleken met Europese prijzen. Het hotel heeft een restaruant. Eten (ontbijt) is gevarieerd maar komt toch uit de gaarkeuken (weinig smaak).
Gereisd zakelijk in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Beijing Sanyuan in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Beijing Sanyuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Beijing Sanyuan scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.