Hotel City Central Youth **

Hotel City Central Youth
City Central Youth

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel City Central Youth bij:

2 reviews over Hotel City Central Youth in het Nederlands

Supermooi hostel! en erg vriendelijk personeel

Charona, 1-6-2009

In het hostel werden we erg vriendelijk ontvangen, werden we al gauw herkend en altijd vriendelijk begroet; sfeer was altiojd gezellig (ook in de bar) en personeel doet heel erg zijn best om het de gast naar de zin te maken.
Gereisd zakelijk in augustus 2008

voor een nachtje lekker centraal

Kim, 5-3-2009

Het was onze eerste nacht in Beijing. We waren om 07.00 uur uit de transsyberie express gerold. Erg vriendelijke mensen, maar de bedden zijn echt keihard en je slaapt in een soort kantoorgebouw waarin je kamer aan een hal ligt. Geen raam naar buiten. Daar staat dan wel tegenover dat het erg dicht bij het station is en dat je om de hoek Mr Lee hebt. Soort Macdonalds maar dan chinees.
Gereisd met partner in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Central Youth in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Central Youth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Central Youth scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.