Hotel El Ciervo

Hotel El Ciervo
El Ciervo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Ciervo bij:

1 review over Hotel El Ciervo in het Nederlands

Daniel en Janny, 2-7-2005

Een lekker rustig hotel, in principe mee voor de reiziger op middelbare leeftijd maar het hotel ligt aan het meer met uitzicht op de vulkaan, het plaatje is dus schitterend. We hebben hier maar 1 overnachting gedaan maar deze was prima. Goed, net hotel met goede service, zwembad in de tuin. Oh ja, je mag in het hotel niet roken. Als je het straatje verder af naar beneden loopt en met de bocht meegaat, kom je aan de linkerkant nog een zeer goed restaurant tegen: Martins Pescadore als ik me niet vergis is de naam. Toen wij er waren was het terras voorzien van grote Heineken parasols. Maar dit is heel goed, exclusief eten tegen een spotprijsje. Als je wel van een praatje houd, is dit zeker een aanrader.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Ciervo in Villarrica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Ciervo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Ciervo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.