Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Torres del Paine? Hieronder vind je alle accommodaties in Torres del Paine.
Waardering

3 dec 2016

Torres del Paine
8,4
13 reviews
Wordt Torres del Paine je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Torres del Paine.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torres del Paine bij :
Afstand tot centrum

10 Accommodaties Chili, Chili (Chile), Torres del Paine

Reviews van Torres del Paine

Torres del Paine scoort een 8,4 uit 10, op basis van 13 reviews
Wordt Torres del Paine je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Torres del Paine. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Torres del Paine. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Torres del Paine. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 1 Camping, 7 Hotels, 1 Hostel en 1 Lodge in Torres del Paine. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 125 vakantiefoto's van Torres del Paine. Je kunt 1 video van Torres del Paine bekijken. Lees de 13 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Torres del Paine. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Torres del Paine. Bekijk ook andere accommodaties in Chili. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Chili (Chile).