1 review over Hotel Del Montañes in het Nederlands

Het is even wennen...

Gerben, 18-8-2011

We verbleven tijdens onze groepsrondreis in dit hotel, of hosteria. Het ligt aan de hoofdstraat van Pucon, dus super centraal temidden van alle restaurantjes, winkels en bars. Wij hadden een kamer aan de hoofdstraat. Van hieruit ook nog zicht op de vulkaan! Maar wel wat gehorig, raam open tijdens de nacht kan, maar regel wel even oordopjes. de kamers zelf is een in elkaar gespijkerde ruimte van gips- en bouwplaten. Het is niet vies, maar doet erg goedkoop aan. Ook de vloer is niet helemaal effen waardoor we de badkamerdeur niet helemaal open krijgen. Deze ruimte is erg klein, maar het is wel schoon en heeft alles. Wel gebben we een statafel, met krukken, op de kamer staan een een paar dingen die voor een soort bank/stoel moeten doorgaan. Ontbijt wordt verzorgd door twee oude argentijse dames die al keuvelend in de keuken je voorzien van verse thee, warme toast, koffie en een sapje. Ze vullen alles aan wat je wilt (wat op tafel staat) het is niet uitebreid, maar genoeg.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Montañes in Pucon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Montañes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Del Montañes scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.