8,8

Uitstekend

4 reviews over Hotel El Mirador de Playa Guadal Cabanas in het Nederlands

fantastisch uitzicht.

Hans Visser, 14-3-2009

Om er te komen is een 4-w drive aan te bevelen.

Voorwielaandrijving lukt ook wel redelijk

Als je er bent wil je liever niet meer weg.

Stefan (Ned.) en Andres (Ch) zijn uitmuntende gastheren.

Gereisd met partner in maart 2009

Kire Agnirev, 10-2-2007

Mooiste uitzicht na vele jaren van wereldreizen....! Azuurblauw meer, gletsjers, glooiend natuurgebied. Innemenede bediening (Nederlands), unieke trips (vliegen boven St Valentin ,gigantisch ijsgebied, marmergrotten, gletsjertochten, fly-fishing etc etc
Gereisd anders in februari 2007

Familie Oostrum, 3-2-2007

We hebben absoluut een fantastische vakantie achter de rug!

Het was erg leuk dat de baas een nederlandse man was.

De kinderen van de eigenaar hielpen in de bediening in het restaurant en dat was nog wel het beste!

Dat was zo leuk om te zien!

Het was allemaal zo gezamelijk. De tripjes en de wandelingen waren ook uitstekend. We sliepen in zeer confortabele bedden en er was een prachtig uitzicht!

Een uniek plekje dus!

Gereisd anders in februari 2007

Caroline Schmitz, 10-6-2004

Zelden zijn we zo onder de indruk geweest van van het uitzicht en de indrukwekkende natuur als in El Mirador.

Na alle drukte in Nederland is het meer dan een verademing om van de stilte van de natuur te kunnen genieten. Na drie dagen Guadal waren we weer vol energie en genoten met volle teugen van de leuke en avontuurlijke programmas die het resort ons bood. Meer dan een aanrader.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mirador de Playa Guadal Cabanas in Chile Chico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mirador de Playa Guadal Cabanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Mirador de Playa Guadal Cabanas scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.