Hotel Arica & Resort

7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arica & Resort bij:

3 reviews over Hotel Arica & Resort in het Nederlands

Frank Teeuwisse, 27-8-2006

Op zijn Chileens! kamers comfortabel en hotel ok, maar de spirit ontbreekt, en zo ontbreekt er aan alles wat goed is wel iets. Niets is echt af.

Perfecte uitvalsbasis om het unieke Parinacota en Lago Chungara te bezoeken. Doe het op één dag, reis bij voorkeur in konvooi of met twee auto's (als er iets gebeurt ben je erg hulpeloos), en overweeg serieus om een fles zuurstof mee te nemen. Op één dag van 0 naar 4600 meter hoogte en terug is geen sinecure.

Gereisd alleenreizend in augustus 2004

harry battes, 19-9-2005

ons verblijf was niet zo prettig wel aardige bediening en de kamer stelde niets voor maar wat wil voor die prijs.
Gereisd anders in september 2005

ann battes, 8-9-2005

wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Vriendelijke bediening, service was super we werden op onze wenken bediend. Onze kamer was netjes niet al te groot maar voor ons tweetjes prima. We hadden voor een deel zicht op zee wat het natuurlijk wel bijzonder maakte
Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arica & Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arica & Resort in Arica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arica & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arica & Resort scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.