Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Days Inn Trois Rivieres** bij :

1 review over Hotel Days Inn Trois Rivieres in het Nederlands

Creepy motel

~*~Tanja~*~, 15-4-2012

Op een donkere plek op een industrieterrein ligt dit motel. We kwamen hier terecht omdat we voor deze nacht nog niets hadden gereserveerd en geen zin hadden om nog verder te zoeken. De kamer was prima met een heel groot bed. De rest niks. Er was een bar, maar zonder wijn. Ik mocht m'n eigen fles wijn er wel drinken :-) Er was geen flesopener, na even zoeken toch gevonden :-S We hebben er wel even onze kleding kunnen wassen, er was een wasmachine en een droger. Op een klein stukje rijden was een supermarkt en een restaurant. Het ontbijt zat bij de prijs is maar was ronduit slecht. Heb nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad met vieze broodjes, koffie niet om te zuipen (aldus mijn man) en weinig keuze. Zou nooit meer kiezen voor Daysinn, tenzij er niets anders is. Geen sfeer. Waarschijnlijk meer iets voor werklui die in de buurt moeten zijn.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Trois Rivieres in Trois-Rivieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Trois Rivieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Trois Rivieres scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.