7,2

5 reviews over Hotel Tadoussac in het Nederlands

Prachtige plek

dinievanveldhuizen, 19-10-2014

Mooie, goed onderhouden accomodatie. We hebben hier 1 nacht gelogeerd nadat we al een flinke reis achter de rug hadden. Het was stralend weer en vanuit de tuin kijk je uit over het water. In het dorp zelfs is niet veel te beleven, maar de walvistocht maakte dit meer dan goed. Wat een prachtige dieren. Behulpzaam personeel en goed eten.
Gereisd familie in augustus 2014

Redelijk hotel, eten te duur

Cor , 31-7-2014

Op zich een goed hotel. We zijn erheen gereden vanuit Quebec voor de Walvistocht en hebben er een nacht geslapen. Bedden en service is goed, echter het eten is ongelooflijk duur. Wij hadden een buffet en moesten vervolgens CAD$ 195,00 afrekenen. Dat was het echt niet waard.
Gereisd familie in juli 2014

Perfect!

Daan, 9-6-2012

Prima hotel met een perfecte ligging als je in Tadoussac bent voor een walvissenexcursie. Vanuit het hotel kijk je uit over de baai waar de walvissen zich bevinden. Bij de receptie van het hotel kun je walvissenexcursies boeken (grote boot en zodiac, zodiac kan ik u van harte aanbevelen). Er is ook een shuttleservice van het hotel naar de haven, al is deze gemakkelijk aan te lopen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. De kamer is niet al te groot, maar goed en schoon. Gratis wifi is aanwezig en parkeren doe je gratis aan de achterkant van het hotel. Het ontbijtbuffet is heerlijk; het avondeten vonden we wat aan de dure kant, maar aan het einde van de straat zitten enkele restaurants en een supermarkt. Prima hotel!
Gereisd met partner in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tadoussac*** bij :

Hotel is niet te missen, de walvissen wel

Jeroen van Eijk, 7-7-2008

Het plaatsje Tadoussac is in feite niet meer dan een straat met restaurants, winkeltjes en B&B huizen. Alles staat in het teken van de walvissen. Zelf een zoektocht naar de walvissen gemaakt in een Zodiac met een waterdicht pak aan. Leuk maar niet meer dan dat. De zoogdieren waren die dag niet echt 'klantvriendelijk' en kwamen slechts spaarzaam boven water. Zodiac vaart ook nog een eindje het fjord in. Indrukwekkend. Hotel domineert alles met het vuurrode dak. Ligt geweldig en bij mooi weer is het aangenaam zonnen op het grasveld aan de baai. Inrichting en kamer zien er verzorgd uit. Personeel is niets te veel. Diner in specialiteiten-restaurant van het hotel was uitstekend en betaalbaar. Maar twee nachten is meer dan genoeg, dan heb je in Tadoussac alles wel gezien. Je kunt ook op excursie om de beruchte 'black bear' te spotten. En met succes, zo hoorden wij van een Vlaams stel die ook in de Zodiac zat. Kortom, voor wie eens iets anders wil is Tadoussac zeker aan te bevelen.
Gereisd met partner in juli 2008

Jan, 5-8-2005

Door de inrichting waan je je in Oostenrijk.

Alles in het hotel is gericht op de "whale-watchtrips"en als je dat wilt gaan ondernemen is dit een prima hotel.

Ontbijt tijden zijn gericht op zeer vroeg vertrek met excursie etc.

Het hotel is netjes en schoon maar geen bestemming als je opzoek bent naar een intieme,persoonlijke verblijfplaats.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tadoussac*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tadoussac in Tadoussac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tadoussac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tadoussac scoort een 7.15 uit 10 op basis van 6 reviews.