Hotel Le Béluga

Hotel Le Béluga
Le Béluga

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Béluga bij:

1 review over Hotel Le Béluga in het Nederlands

Prima basis voor een walvisexcursie

~*~Tanja~*~, 25-3-2012

Wij hebben 1 nacht in Hotel Motel Le Beluga verbleven omdat wij op walvisexcursie gingen. We hadden een pakket genomen van een overnachting met ontbijt en een walvisexcursie voor 2 personen voor 279 CAD. De kamers zijn eenvoudig en gedateerd ingericht, maar prima om te verblijven en midden in Tadoussac. Je kunt vanuit hier zo het hele dorp doorwandelen. De kamers hebben een ligbad. Het ontbijt vond plaats bij het restaurant ernaast, we kregen een bon ervoor en konden daarmee naar binnen. Het ontbijt was prima, maar niet bijzonder voor een hotel. Voor 1 nachtje een prima plek om te verblijven.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Béluga in Tadoussac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Béluga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Béluga scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.