Beoordelingen Tadoussac

26 april 2014

Tadoussac
4 beoordelingen
Beoordelingen Tadoussac

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Tadoussac. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Tadoussac. Ben je zelf op vakantie geweest naar Tadoussac? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Tadoussac scoort een 7,2 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 10 Hotels in Tadoussac. Op Zoover vind je bovendien 2 vakantiefoto's van Tadoussac. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Tadoussac. Bekijk ook andere accommodaties in Canada. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Quebec.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Tadoussac

4 beoordelingen
4,3
3,5
8,4
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2011
"Goede uitvalsbasis voor walvisexcursie"vertalen
~*~Tanja~*~
6,0
8,0

11-7-2012 Tadoussac is een dorpje ongeveer 250 kilometer ten noorden van Quebec City. Je komt er met een pont, wat goed geregeld is. Ten noorden en westen van Tadoussac is veel natuur, maar het dorpje zelf is niet veel bijzonders.Het bestaat voornamelijk uit hotels en een paar restaurants en winkeltjes. Je komt hier eigenlijk maar voor 1 ding en dat zijn de walvissen. En die kun je vanuit hier geweldig goed zien. Als je geluk hebt kun je ze vanaf de kant zien. Wij hebben ze helaas niet vanaf de kant gezien, maar wel een zeehond.
Toen wij er waren, in augustus, midden in de zomer was het zonnig met zo'n 20 graden, maar op het water was het ijskoud, neem dus warme kleding mee.

met partner, Aug. 2010
"Hier kom je echt alleen voor de walvissen"vertalen
Jeroen
2,0
2,0
9,0
7,0

14-6-2011 Er is verder namelijk helemaal niets. Nada. Noppes. Overnachten is daarnaast ook nog behoorlijk prijzig. En dat is gezien de aanwezigheid van de grote visjes helemaal niet erg. Wij hebben echt een geweldige tocht gehad, elke soort die er mogelijk kan zwemmen gezien. Uiteraard ook met de mooie staartvin boven water. Tip ga of met de eerste boottocht of met de laatste van de dag. De walvissen zijn dan een stuk actiever en het scheelt een pak mensen op de boot. Vergeet zeker je warme trui niet, op het water kan het behoorlijk fris zijn.

E&I
8,0

4-11-2006 Wij zijn hier op walvistocht geweest en hebben er veel gezien.Minky walvissen, Vin walvissen en Beluga's (witte walvissen) ook zwommen er overal zeehonden om de zodiac.Rustig plaatsje waar wij bij een B&B overnacht hebben.Franstalig.

De beste prijzen en lastminutes voor Tadoussac bij:

Paul
9,0
8,0

6-9-2005 Tadoussac. Het gelijknamige hotel is een bezoek of overnachting waard.
Je gaat er heen voor de walvissen en succes is vrijwel verzekerd.
Tip: Ga met de Zodiac bootjes!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?