Hotel Residence Inn by Marriott Montreal Downtown ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residence Inn by Marriott Montreal Downtown*** bij :

1 review over Hotel Residence Inn by Marriott Montreal Downtown in het Nederlands

Ruime kamer met keuken Midden in het centrum!

Fam. de Wit, 26-10-2010

Last-minute met korting geboekt, ontbijt INCL>

Wij hadden een ruime kamer met 2 double beds, 1 bed voor ons en 1 bed voor onze dochter.

In deze kamer bevond zich een bankje, salontafel, eettafel en stoelen, een strijkhok, een aparte keuken met grote koelkast', waterkoker, een koffiezetapparaat en mandje met suiker en koffiezakjes van Starbucks en een zakje popcorn. Alles was netjes en keurig. De badkamer was klein, maar ook netjes.

Minpuntje is dat er geen bankje was om je koffers op te leggen, maar dat is persoonlijk.

de ramen konden alleen op een kier open, het kan aardig benauwd worden, vonden wij in de herfst al, Er was wel airco overigens.

Locatie: super!!! Linksaf loop je naar de winkelstraat en kom je langs Au Pain doree, een echt frans bakkertje met heerlijke verse broodjes!

2 blokken verder begint de winkelstraat met ondergronds de shoppingmalls zoals Eatoncenter!

Mooie stad, maar HardRockCafe bestaat daar niet meer.

en frans is de hoofdtaal.

AANRADER!

Gereisd familie in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn by Marriott Montreal Downtown in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn by Marriott Montreal Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Inn by Marriott Montreal Downtown scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.