Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Atherton House in het Nederlands

Heerlijke plek nabij de Niagara Falls en wineries

~*~Tanja~*~, 20-5-2012

Deze B&B wordt gerund door Pam en haar man. Wat een heerlijke plek tussen het platteland van Vineland. Binnen een kwartiertje rijden ben je bij de Niagara Falls en je zit midden in het wijngebied.

Het is een mooi huis en heeft comfortable kamers. Je kunt gebruik maken van de grote woonkamer, de eetkamer of nog even lekker buiten zitten in de tuin. Of even afkoelen in het zwembad in de tuin. Pam is heel gastvrij en maakt het een aangenaam verblijf. Je krijgt een lekker koud wijntje aangeboden uit haar voorraad.

De man van Pam heeft in de garage 2 geweldige oude auto's staan, mijn man mocht mee voor een ritje voor we weer verder trokken. Jammer dat ze de volgende dag volgeboekt waren, anders waren we nog een nachtje gebleven.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Atherton House in Vineland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Atherton House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Atherton House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.