Hotel Best Western Primrose ***

6,4

4 reviews over Hotel Best Western Primrose in het Nederlands

Goed hotel, dure parkering

conny, 22-7-2009

Hotelkamers zijn groot, ze hebben ook een keukentje met 2 kookpitten en magnetron. Echt koken kun je dus weer niet want er zijn geen pannen en er is geen bestek. (gemiste kans) Het is vanuit dit hotel 2 blokken lopen om bij Young street te komen. Dat is goed te doen, vanuit hier met de metro naar de haven of winkelcentrum. In de straat van het hotel rijd ook een StreetCar, dus als je echt het lopen moe bent kun je hier inspringen om zo weer bij je metro uit te komen of bij het hotel uit te stappen als je moe geslenterd bent 's avonds. Het parkeren voor de auto is duur, 25 dollar per nacht.
Gereisd met partner in juli 2009

Goede prijs kwaliteit verhouding

Frank en Elly, 6-7-2009

Wij zijn in dit hotel geweest een aantal dagen voordat onze rondreis aan zou vangen omdat we op eigen houtje deze stad wilden gaan ontdekken. Hotel ligt downtown, maar niet aan de drukste straat, verder ligt het vlakbij de Churchstreet ook wel bekend als de Gayberhood (inderdaad samentrekking van Gay en Neighbourhood). Daar moet je wel tegen kunnen. Wij hadden er geen moeite mee, maar ik kan mij voorstellen dat wat oudere mensen er meer moeite mee hebben als 2 personen van hetzelfde geslacht staan te zoenen!

Wij vonden hotel best goed voor de prijs die we betaalden en net zoals eerdere ervaringen hebben wij ook slechts 1x in het hotel ontbijt gehad, diner mogelijkheden waren er niet (of dat met de economische recessie van doen had weten we niet) maar ontbijt haalden wij ook bij Tim Hortons die heerlijke verse broodjes heeft en meer dan de helft goedkoper dan bij het hotel. Kortom goede uitvalsbasis om Toronto te verkennen, alhoewel het gebied rond haven veel mooier en beter is.

Gereisd met partner in juli 2009

Aan het begin van de hoofdstraat / niet duur!

Yvette, 19-9-2008

Wij hebben in september 3 nachten in dit hotel gelogeerd. Niet duur (behalve parkeren: $ 25 per nacht, excl. tax) en op zich een redelijke ligging. Je loopt vanuit het hotl zo de hoofdstraat van Toronto in (Young Street). Echter, de leukere winkels, de CN Tower, de haven en het Blue Jays Stadion zitten helemaal aan de andere kant van Young Street op ruim een half uur lopen. Een hotel aan de haven is het leukst, maar waarschijnlijk ook een stuk duurder. Metro's rijden hier prima ($ 2,75 per enkele rit) en brengen je binnen een paar minuten naar de " betere" kant van Toronto.

Kamers zijn prima (2 megabedden, grote kamer, normale badkamer, koelkast, bestek, magnetron, koffie- en theezetfaciliteiten). Je kan ontbijten in het hotel ($12,99 excl. tax), maar beneden bij het hotel zit ook een "Tim Hortons", waar je goedkoper kan ontbijten.

Gereisd met partner in september 2008

Tjitske, 21-4-2007

Een goed hotel met een Tim Horton's waar je lekkere koffie en thee kunt kopen. De HoponHopoff bus stopt voor de deur, het is een kwartiertje lopen naar het centrum. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Gereisd met vrienden in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Primrose bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Primrose in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Primrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Primrose scoort een 6.42 uit 10 op basis van 12 reviews.