Hotel Sheraton Ottawa ****

Hotel Sheraton Ottawa
Sheraton Ottawa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Ottawa bij:

1 review over Hotel Sheraton Ottawa in het Nederlands

Goed hotel alleen erg dicht bij de luchthaven

M. , 3-3-2011

Goed hotel! Wat ik bijzonder goed vond was het ontbijt! Heerlijke broodjes, vers fruit (ook rood fruit wat je niet vaak ziet). In dit hotel was ook een starbucks koffie winkeltje aanwezig. Tevens was het ook mogelijk om op op je kamer een kopje Starbucks koffie te zetten.

De lokatie is op zich gunstig, alleen als je gaat eten naast het hotel (steakhouse) en je zit buiten dan hoor je om de 2 minuten een vliegtuig overvliegen. Voor het hotel vertrekt er een bus naar een metro station die je verder brengt naar het centrum van Ottawa. Al met al duurt de reis ongeveer een uur.

Het enige minpuntje vind ik de hoogte van de douchekop (!!). Ik ben als Nederlander langer dan de gemiddelde wereldburger en dan is het niet fijn als je moet bukken als je onder de douchekop wilt staan.

Gereisd zakelijk in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Ottawa in Ottawa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Ottawa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Ottawa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.