Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Byward Blue Inn** bij :

1 review over BedAndBreakfast Byward Blue Inn in het Nederlands

uitstekende ligging, maar sober

BML, 13-9-2009

Gelegen vlak bij By Ward Market, het levendige centrum van de sfeervolle stad Ottawa. Dus alles op looafstand, inclusief de kroegen met soms luidruchtig publiek midden in de nacht.

Naar we hebben begrepen was het gebouw vroeger een ziekenhuis en die uitstraling heeft het nog steeds, we verwachtten ieder moment de nachtzuster. Bij het ontbijt in de kantine moest je zelf je eitje koken. nadat ik op mijn horloge de 6 minuten had bewaakt (geen wekkers), bleek er geen ei meer te liggen in mijn treefje nr. 3, maar er lagen wel drie eieren los in de pan. Het door mij gekozen ei had ongetwijfeld nog maar drie minuten gekookt, brrr. Volgende keer geven we liever iets meer geld uit.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Byward Blue Inn in Ottawa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Byward Blue Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Byward Blue Inn scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.