Hotel Renaissance Fallsview ****

Renaissance Fallsview
8,5

6 reviews over Hotel Renaissance Fallsview in het Nederlands

prijswinnaars, 15-8-2007

Prima hotel fijne bedden schoon prettige toiletartikelen fantastische parkeerservice was de 20 dollar waard
Gereisd met partner in juli 2007

Monique Schreurs, 28-6-2007

Dit was één van de beste hotels die ik heb bezocht in Amerika. Schone, mooie, ruime kamers, schone badkamer.

Ontbijt was prima. De ligging is perfect, in het centrum, vlakbij winkels en de watervallen zelf.

Super!

Gereisd anders in juni 2007

ikosk, 9-6-2007

Prima hotel. Wij zijn hier 1 nacht geweest, op doorreis. de kamers zijn prachtig, service goed.

Ligt op loopafstand van de watervallen.

Gereisd met vrienden in mei 2007

anke bakker, 15-8-2006

super mooi hotel.

We zijn hier in juli 2006 geweest.

Werkelijk alles was goed. Ruime kamers

goed ontbijt.Iedereen ontzettend aardig.

Goede omgeving.En alles op loopafstand

Gereisd anders in augustus 2006

Liseth van Essen, 11-6-2005

Wij zijn hier in de zomer van 2004 geweest, en nog nooit zn mooi hotel gezien! De kamers zijn zo groot, dat we in de hal van de kamer verstoppertje hebben gespeelt! Als je buiten naar beneden loopt, loop je zo de Niagra Falls in! Super Hotel, mooi binnenzwembad. We hebben hier niet gegeten in dit hotel, dus hier kan ik niets over zeggen.
Gereisd anders in juni 2005

Robert, Jacqueline, Mark & Winanda, 9-11-2003

Wij zijn hier geweest in september 2001 net na de aanslagen, overal bij de Niagara Falls was er in de hotels een bezetting van rond de 30%.

Wij zijn dit hotel binnen gegaan en hebben gevraagd of we voor 220 gulden (i.p.v. 950 gulden) een kamer konden krijgen, in de eerste instantie deden ze het niet maar toen zeiden we dat we naar het hotel ernaast zouden gaan toen kon het wel.

Fantastisch hotel met een prachtig zwembad en erg goede service, zeer vriendelijke mensen.

Onwijs mooi uitzicht recht tegenover de falls, 's avonds mooi verlicht.

TIP: in elk hotel in Canada hebben we kortinf gevraagd op de prijs, hadden ze nog nooit van gehoord, maar het lukte wel overal.

Gereisd anders in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Renaissance Fallsview bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Fallsview in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Fallsview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renaissance Fallsview scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: